Széchenyi 2020

Ügyfélszolgálat 2018-2019.

I/B Ügyfélszolgálat kialakítása a szegregátumokban

  1. A tevékenység megnevezése

1/B Ügyfélszolgálat kialakítása a szegregátumokban

A tevékenység sorszáma és elnevezése (összhangban a pályázati útmutatóval

1. A járási család- és gyermekjóléti központok szolgáltatásainak bővítése, erősítése, kiegészítése

  1. A tevékenység időtartama (hónap)

48

  1. A tevékenység kezdetének időpontja

2018.július 01.

  1. A tevékenység befejezésének időpontja

2022.június 30.

  1. A tevékenység helyszíne(i) (település, intézmény, stb.)

3780 Edelény, Bányász út 2

  1. A tevékenység gyakorisága

folyamatos a négy év során, hetente egy alkalommal

  1. Résztvevők száma

360 fő

  1. Ebből megvalósult 2019.december 31-ig.

108 fő

 

A kihelyezett ügyfélszolgálat biztosítását Edelényben terveztük megvalósítani. A legnagyobb számban érintett lakosság a város un. egresi városrészén él, ezért az ügyfélszolgálat működésének feltételeit a Bányász út 2. szám alatti épületben teremtettük meg, ahol a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Edelényi Járási Hivatalának szociális ügyekkel foglalkozó osztálya is működik. Ez adott esetben konkrét segítséget is jelent az ügyintézésben. Ezen a helyen hetente egy alkalommal lehet segítséget kérni.

Az ügyfelek szívesen és gyakran keresik fel kollégáinkat. Leggyakrabban az alábbi problémák megoldásához kérnek segítséget: levél írása, kérelem írása, nyomtatványok kitöltése, hivatalos levelek értelmezése, önéletrajz írása, fénymásolás, telefonos segítségnyújtás, részletfizetési kérelem közüzemi tartozás miatt.

Scroll to Top