Széchenyi 2020

Ügyfélszolgálat kialakítása a szegregátumban

Ügyfélszolgálat kialakítása a szegregátumokban

 

1. A tevékenység megnevezése

1/B Ügyfélszolgálat kialakítása a szegregátumokban

A tevékenység sorszáma és elnevezése (összhangban a pályázati útmutatóval)

1. A járási család- és gyermekjóléti központok szolgáltatásainak bővítése, erősítése, kiegészítése

2. A tevékenység időtartama (hónap)

54

3. A tevékenység kezdetének időpontja

2018. július 01.

4. A tevékenység befejezésének időpontja

2022. december 29.

5. A tevékenység helyszíne(i)

   (település, intézmény stb.)

3780 Edelény, Bányász út 2.

6. A tevékenység gyakorisága

folyamatos a négy év során, hetente egy alkalommal

7. Résztvevők száma

360

8. Ebből megvalósult 2022. december 29-ig.

 

108 + 55 fő + 76 + 141 = 380 fő

 

 

 

A kihelyezett ügyfélszolgálat alapvető célja az volt, hogy az ügyfeleknek „helybe” vigyük az ügyintézés lehetőségét. Az érintett ügyfékör esetében alapvetően a személyes ügyintézés a leginkább megfelelő gyakorlat.

Korábban a veszélyhelyzet miatt a kihelyezett ügyfélszolgálat szünetelt, az ügyek intézése a Szociális Szolgáltató Központban történt, s ennek is köszönhető, hogy az ügyfelek lassan szokták meg, hogy újra lehet ügyeket intézni a kihelyezett ügyfélszolgálaton is. A hosszabbításig, 2022. december 29-ig sikerült a kitűzött esetszámot elérni, némileg meghaladni.

Az ügyfelek alapvetően a mindennapi életükhöz kapcsolódó problémáikkal fordultak az ügyfélszolgálathoz. Ilyenek voltak: hivatalos levelek elolvasása, segítség a megértésben, kérelmek megírása, érdeklődés segélyezés iránt, stb.

Scroll to Top