Ügyfélszolgálat kialakítása a szegregátumokban
1. A tevékenység megnevezése |
1/B Ügyfélszolgálat kialakítása a szegregátumokban |
A tevékenység sorszáma és elnevezése (összhangban a pályázati útmutatóval) |
1. A járási család- és gyermekjóléti központok szolgáltatásainak bővítése, erősítése, kiegészítése |
2. A tevékenység időtartama (hónap) |
54 |
3. A tevékenység kezdetének időpontja |
2018. július 01. |
4. A tevékenység befejezésének időpontja |
2022. december 29. |
5. A tevékenység helyszíne(i) (település, intézmény stb.) |
3780 Edelény, Bányász út 2. |
6. A tevékenység gyakorisága |
folyamatos a négy év során, hetente egy alkalommal |
7. Résztvevők száma |
360 |
8. Ebből megvalósult 2022. december 29-ig. |
108 + 55 fő + 76 + 141 = 380 fő
|
A kihelyezett ügyfélszolgálat alapvető célja az volt, hogy az ügyfeleknek „helybe” vigyük az ügyintézés lehetőségét. Az érintett ügyfékör esetében alapvetően a személyes ügyintézés a leginkább megfelelő gyakorlat.
Korábban a veszélyhelyzet miatt a kihelyezett ügyfélszolgálat szünetelt, az ügyek intézése a Szociális Szolgáltató Központban történt, s ennek is köszönhető, hogy az ügyfelek lassan szokták meg, hogy újra lehet ügyeket intézni a kihelyezett ügyfélszolgálaton is. A hosszabbításig, 2022. december 29-ig sikerült a kitűzött esetszámot elérni, némileg meghaladni.
Az ügyfelek alapvetően a mindennapi életükhöz kapcsolódó problémáikkal fordultak az ügyfélszolgálathoz. Ilyenek voltak: hivatalos levelek elolvasása, segítség a megértésben, kérelmek megírása, érdeklődés segélyezés iránt, stb.